پویش جلسات خانگی قرائت قرآن کریم راهکار بچه مسجدی ها برای گسترش فرهنگ قرآنی 
پویش جلسات خانگی قرائت قرآن کریم راهکار بچه مسجدی ها برای گسترش فرهنگ قرآنی 

پویش جلسات خانگی قرائت قرآن کریم راهکار بچه مسجدی ها برای گسترش فرهنگ قرآنی 

رضا عیدی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های به‌ وجود آمده در برپایی تجمعات مختلف، برگزاری جلسات خانگی قرائت قرآن کریم می‌تواند راهکار مناسبی برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و شکوفایی استعدادهای قرآنی فرزندان باشد.
شناسه خبر : 1050849 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۸

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به محدودیت هایی که کرونا ویروس به وجود آورده برنامه های تجمعی و حضوری تعطیل شده و برنامه های ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج بیان کرد: یکی از برنامه های کانون در این ماه مبارک پویش جلسات خانگی قرائت قرآن کریم است و بر همین اساس در گروه مجازی کانون به هر خانواده ای اعلام شده که روزانه کدام جزء قرآن کریم را باید تلاوت کنند.


وی افزود: در راستای این پویش، هر خانواده ای در خانه و با حضور اعضای خانواده خود، روزانه یک جزء قرآن کریم را تلاوت می کند.


عیدی ابراز کرد: پویش جلسات خانگی قرائت قرآن کریم فرصتی است تا هر فردی خانه خود را تبدیل به یک خانه قرآنی کرده و بتواند یک دورهمی قرآنی را برگزار کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های به‌ وجود آمده در برپایی تجمعات مختلف، برگزاری جلسات خانگی قرائت قرآن کریم می‌تواند راهکار مناسبی برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و شکوفایی استعدادهای قرآنی فرزندان باشد.


وی ادامه داد: برپایی ختم صلوات به نیابت از شهدا و برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) یکی دیگر از برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که روزانه با حضور مجازی اعضای کانون برگزار می شود.


عیدی اظهار کرد: تداوم طرح شنبه های کتاب از دیگر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که به دلیل شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج اضافه کرد: به همین منظور با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتاب های مفید و ارزشمندی معرفی می شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: انتشار عکس نوشت هایی با محتوای راهکارهای زندگی موفق در آیات قرآن کریم از سایر برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی برگزار می شود.
 

پایان پیام/ 586